tirsdag den 8. maj 2007

Næste uges opgave!!!!

Denne uges opgave, har jeg kun lige haft tid til at snuse til, men næste uges opgave wouv siger jeg bare.
Jeg var så heldig, at en kollega tog min mp3 med ud til mig på biblioteket.
Da jeg kom hjem, var min yngste søn på 23 der, og han er ellers ikke sådan at imponere. Han har sit eget musikstudie, bærbar mac, i-pot osv. osv. Men han blev imponeret og misundelig gjorde han, da han så maskinen. "Den er for sej måbse" sagde han, og så fik jeg ellers et foredrag om hvad den kan. Det kan jeg desværre ikke huske på nuværende tidspunkt, men jeg glæder mig til næste uge når vi skal i gang, og om ikke andet, ved jeg da hvor jeg kan få hjælp.
Det var bare lige det....

1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Jeg kender godt det der med unge sønner, da jeg fortlate hvilken mp3afspiller jeg ville få, brugte min 14-årige søn rigtig lang tid på at forklare mig, hvorfor han skulle få min og jeg skulle have hans gamle afspiller. (Jeg købte den ikke :))